Werkbonnen en Dynamics 365

Werkbonnen digitaliseer je eenvoudig met Dynamics. Hiermee is het papieren rapport met doordruk velletje en overtypen verleden tijd.

Sterke communicatie

Het is belangrijk om vast te leggen welke activiteiten voor een klant zijn uitgevoerd. 

De servicerapport add-on voor Dynamics 365 zorgt voor een eenvoudige registratie en rapportage van werkzaamheden.

Slimmer werken

Zo voeg je op een slimme manier gegevens uit projecten of orders toe aan de servicebon. Gewerkte uren en gebruikte onderdelen worden in één oogopslag inzichtelijk gemaakt. 

Communiceer effectief met opdrachtgever, je collega’s en de backoffice.

Service report
Servicebonnen en Dynamics 365

Zo zorg je voor een juiste terugkoppeling

De opdrachtgever krijgt een afschrift per mail.

Mijn collega's zien mijn voortgang.

Ik kan altijd nazien welke activiteiten ik heb uitgevoerd.

Digitaal tekenen

Een servicerapport kun je direct digitaal door de klant laten tekenen bijvoorbeeld met een tablet of service-laptop.

Liever via het web

Het is ook mogelijk om de servicebon te integreren op de website van jouw bedrijf. Zo kunnen we extra gegevens ontsluiten en andere acties belichten.

Bekijk op jouw website

Vanuit Dynamics 365 stuur je met één muisklik de link van de werkbon naar jouw klant. De klant kan het servicerapport op jouw website bevestigen en ontvangt een digitaal exemplaar retour.

Heldere historie

Zo bouw je een mooie historie op van uitgevoerde werkzaamheden en is jouw klant altijd op de hoogte.

Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw organisatie?