Je wil graag informatie delen met je klanten of andere relaties. Met de webportal voor
Dynamics 365 biedt je jouw klanten een manier om hun gegevens in te zien en
eventueel wijzigingen en andere acties te digitaliseren.
We ontsluiten alleen de gegevens die je wil delen met je klant.
De portal draait los van jouw Dynamics 365 omgeving. Hiervoor zijn ook geen extra licenties van Microsoft benodigd.
Er is niets zo belangrijk als klantcontact. We denken hierbij vaak alleen aan direct contact. Met een online tool openen we een nieuw kanaal waarmee je met je klant communiceert.
Dit biedt nieuwe mogelijkheden en kansen maar met name een nieuwe tool om de relatie met je klant sterker te maken.
Een online portal creƫert namelijk 24/7 toegang tot jouw organisatie.
Door extra functionaliteit toe te voegen kan je jouw relatie op elk moment van de dag laten communiceren met jouw systeem. Zo kun je naast het delen van informatie, bepaalde acties uit laten voeren door de gebruiker. Dit ontlast de backoffice en zorgt voor een betere efficiƫntie.
Alle gegevens in de portal zijn beveiligd. Zo worden bestanden versleuteld opgeslagen en zijn persoonsgegevens afgeschermd.
Openstaande aanvragen van klanten deel je middels de portal met je eindklant. Zo ontstaat er overzicht in de lopende zaken.
Gebruikers kunnen bestanden inzien die jij met ze wil delen. Denk hierbij aan certificaten, handleidingen maar je kunt ook offertes andere overeenkomsten eenvoudig delen.
Uiteraard kunnen klanten hun bestanden op een veilige manier met jouw organisatie delen.